Grawerowanie – sposób na indywidualny upominek
Kształtowanie wizerunku firmy oraz budowanie świadomości marki stanowią główne cele marketingowe. W ich realizacji zaś pomagają różnego rodzaju działania. Jednym z nich – prostym, a zarazem bardzo skutecznym – jest obdarowywanie obecnych i przyszłych, potencjalnych klientów grawerowanym upominkiem reklamowym. Skąd taka moc grawerowanych upominków?
Upominki reklamowe, czyli skuteczny czynnik kształtujący wizerunek marki
Obecnie na rynku panuje ogromna konkurencja. Stąd konieczna jest aktywna promocja naszego przedsiębiorstwa, a sposób, w jaki będziemy promować naszą markę, musi być skuteczny. W marketingu zaś bywa jak w życiu – niekiedy najprostsze rozwiązania sprawdzają się najlepiej. I tak właśnie jest w przypadku grawerowanych upominków reklamowych. Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe, jakimi są grawerowane upominki? Otóż wykorzystywanie tego typu gadżetów reklamowych niesie ze sobą wiele korzyści. Jakich?
Decydując się na zakup grawerowanych upominków reklamowych z myślą o naszych klientach oraz partnerach biznesowych, skracamy między nami dystans – drobny upominek stanowi bowiem świetny pretekst do tego, aby rozpocząć rozmowę, a następnie przejść do oferty, wymiany wizytówek bądź planowania kolejnego spotkania,
Skracając dystans, skracamy również czas, potrzebny na nawiązanie owocnej relacji z kontrahentem. Oszczędność czasu zaś wpływa na efektywność naszej pracy,
Obdarowany klient, bardzo często nieświadomie, czuje się ważny i w pewien sposób wyjątkowy – szczególnie, kiedy ma to miejsce w obecności innych osób. Dobre samopoczucie klienta z kolei bezpośrednio wpływa na naszą relację. Klient czuje się doceniony i ważny, a naszą markę zaczyna postrzegać pozytywnie. Dlatego też tego typu gadżety są niezbędne dla nowo powstałych firm,
Obdarowany klient staje się „żywą reklamą” naszego przedsiębiorstwa. Wykorzystując na co dzień ofiarowany mu przez nas gadżet, przekazuje światu informację o istnieniu naszej firmy,
Na koniec zostawiliśmy najważniejszy argument, przemawiający za grawerowanymi upominkami dla klientów. Każdy lubi otrzymywać prezenty. A jeśli jeszcze są one zindywidualizowane, jak to może być w przypadku upominków z grawerem – wręczony gadżet daje szczerą radość. Dobry nastrój klienta oraz pozytywny obraz wizerunku naszej firmy gwarantowany.
Grawerowanie laserowe
Dlaczego warto obdarowywać klientów grawerowanymi upominkami już wiemy. A jak wygląda sam proces, w którym powstają grawerowane treści? Obecnie bardzo popularną metodą jest grawerowanie laserowe.
Grawerowanie stanowi bardzo trwałą metodą nanoszenia treści informacyjno-reklamowych. Treści te, ujęte we wcześniej przygotowanym projekcie, wyżłabiane są przy użyciu specjalnego lasera na wybranym przez nas podłożu. Metoda laserowa wyróżnia się wysokim stopniem trwałość, gdyż wybrana przez nas treść zostaje dosłownie wyryta w materiale, z którego wykonany jest upominek. A zatem nie ma możliwości, aby ją zetrzeć lub zeskrobać, jak to ma miejsce np. w przypadku nadruków – wyjaśnia nasz rozmówca, specjalista z firmy Akces, która oferuje usługi grawerowania.
To, na co warto jeszcze tutaj zwrócić uwagę to fakt, że wygrawerowane laserowo upominki wyglądają bardzo elegancko, a jednocześnie subtelnie. A wszystko to dzięki zastosowanej metodzie. Bardzo popularne upominki, które poddawane są procesowi grawerowania laserowego, stanowią przedmioty, wykonane z PMMA, czyli szkła akrylowego, przezroczystego tworzywa sztucznego, powszechnie nazywanego plexi.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana