Artykuł sponsorowany

Wybór studia tatuażu. Czym się kierować?

Wybór studia tatuażu. Czym się kierować?

Tatuaż to forma ozdoby i wyrażania siebie. To, co chcemy sobie wytatuować, powinno być bezdyskusyjne – musimy być pewni swojej decyzji i umieć odpowiedzieć na pytanie, dlaczego ją podjęliśmy. Dyskusyjny może być wybór studia tatuażu, bo czym właściwie należy się kierować? W naszym artykule postaramy się opowiedzieć o tym temacie, zakładając, że wszyscy jesteśmy dziś ludźmi Internetu.

Czego oczekujemy i jakiego studia tatuażu szukamy?

Oczekujemy oczywiście tego, że tatuażysta w wybranym przez nas studio stworzy na naszym ciele dokładnie to, co chcemy osiągnąć. Czasem mamy wybrany gotowy wzór, a czasem jedynie pewną koncepcję tatuażu. W pierwszym przypadku chcemy, by tatuażysta jak najlepiej odwzorował coś z rysunku, obrazu, zdjęcia itd. W drugim – oczekujemy wsparcia, konsultacji, wskazówek, inspiracji, by finalnie we współpracy z tatuażystą powstał nasz wymarzony tatuaż.

salonie tatuażu oczekujemy spełnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa, higieny i profesjonalizmu. Jest jeszcze coś: powinniśmy szukać studio tatuażu, w którym będziemy czuć się dobrze – czas spędzony w studio ma być dla nas po prostu przyjemny. Mamy czuć się swobodnie!

Nasze wrażenie, opinia znajomej osoby lub wiarygodne internetowe recenzje

Przygotowując nasz artykuł, podpytaliśmy w zaufanym salonie tatuażu w Warszawie JUNIORINK, skąd najczęściej trafiają do nich klienci. Usłyszeliśmy, że podstawą wyboru była opinia znajomej osoby lub internetowe recenzje. Obie te rzeczy wiążą się ze sobą, obie też wiążą się z naszym wrażeniem.

Znajoma osoba

W przypadku znajomej osoby wygląda to zwykle tak: bardzo podoba nam się czyjś tatuaż, więc pytamy, gdzie został wykonany. Pytamy, czy nasz znajomy był zadowolony z wizyty w danym studio, czy odpowiadała mu obsługa i standard salonu. Następnie szukamy w sieci wskazanego salonu tatuażu, przeglądamy jego www i oceniamy, jakie robi na nas wrażenie. Najbardziej satysfakcjonuje nas możliwość przejrzenia wielu prac – najlepiej na Facebooku, Instagramie, a jeśli jeszcze do tego jest opcja obejrzenia filmików na YouTube, jest idealnie.

Internetowe recenzje

Inna opcja – bez wskazań znajomej osoby szukamy na własną rękę salonu tatoo w sieci. Oceniamy studio, jak opisaliśmy to powyżej, a do tego przyglądamy się recenzjom i polubieniom. W ten sposób studio staje się dla nas po prostu wiarygodne.

Zdajemy sobie sprawę, że mogą znaleźć się przeciwnicy naszych założeń, osoby, które powiedzą: przecież w naszym zasięgu może być super tatuażysta, który nie ma jednak swojej strony i profili w social media. To prawda, ale bądźmy szczerzy – mamy XXI wiek i w niektórych branżach inwestycja w swój internetowy wizerunek jest wręcz niezbędna lub jest ukłonem w kierunku potencjalnych klientów, umożliwia im wygodne dokonanie właściwego wyboru.

Lokalizacja i nasz zasięg

I na koniec jeszcze jedna wskazówka od nas. Tatuaż robimy sobie na zawsze, na całe życie, dlatego nie ograniczajmy lokalizacji. Jeśli blisko miejsca zamieszkania nie uda nam się znaleźć odpowiedniego salonu – szukajmy dalej, poszerzmy nasz zasięg. Szukajmy wszędzie tam, gdzie rzeczywiście możemy dotrzeć.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.