• Superkobieta jest taka jak Ty

    Niezależnie od tego, czy stawiasz na karierę czy właśnie założyłaś rodzinę, czy Twoją pasją są podróże czy może interesujesz się modą, szukasz urodowych porad lub też pragniesz przede wszystkim dbać o zdrowie – na portalu SuperKobiety z pewnością znajdziesz to, co Cię zainteresuje i zainspiruje. Wiemy, co jest dla Ciebie ważne, czego pragniesz, i co pomoże Ci zdobywać świat.

  • Jesteśmy blisko kobiet

    Kobiety dziś to superkobiety! Mają wiele twarzy, łączą dziesiątki obowiązków i nigdy nie zostają w tyle. Zawsze idą przed siebie. Niezależne i silne bizneswoman, a jednocześnie ciepłe i wrażliwe matki i żony. Jak to robią? Wiedzą, czego chcą, i gdzie mogą szukać pomocy i ciekawych porad. Portal SuperKobiety powstał właśnie z myślą o nich. Łącząc różnorodną tematykę, jest blisko nich w każdej sytuacji.

Wybór studia tatuażu. Czym się kierować?

artysta robi tatuaż

Tatuaż to forma ozdoby i wyrażania siebie. To, co chcemy sobie wytatuować, powinno być bezdyskusyjne – musimy być pewni swojej decyzji i umieć odpowiedzieć na pytanie, dlaczego ją podjęliśmy. Dyskusyjny może być wybór studia tatuażu, bo czym właściwie należy się kierować? W naszym artykule postaramy się opowiedzieć o tym temacie, zakładając, że wszyscy jesteśmy dziś ludźmi Internetu.

Czego oczekujemy i jakiego studia tatuażu szukamy?

Oczekujemy oczywiście tego, że tatuażysta w wybranym przez nas studio stworzy na naszym ciele dokładnie to, co chcemy osiągnąć. Czasem mamy wybrany gotowy wzór, a czasem jedynie pewną koncepcję tatuażu. W pierwszym przypadku chcemy, by tatuażysta jak najlepiej odwzorował coś z rysunku, obrazu, zdjęcia itd. W drugim – oczekujemy wsparcia, konsultacji, wskazówek, inspiracji, by finalnie we współpracy z tatuażystą powstał nasz wymarzony tatuaż.

salonie tatuażu oczekujemy spełnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa, higieny i profesjonalizmu. Jest jeszcze coś: powinniśmy szukać studio tatuażu, w którym będziemy czuć się dobrze – czas spędzony w studio ma być dla nas po prostu przyjemny. Mamy czuć się swobodnie!

Nasze wrażenie, opinia znajomej osoby lub wiarygodne internetowe recenzje

Przygotowując nasz artykuł, podpytaliśmy w zaufanym salonie tatuażu w Warszawie JUNIORINK, skąd najczęściej trafiają do nich klienci. Usłyszeliśmy, że podstawą wyboru była opinia znajomej osoby lub internetowe recenzje. Obie te rzeczy wiążą się ze sobą, obie też wiążą się z naszym wrażeniem.

Znajoma osoba

W przypadku znajomej osoby wygląda to zwykle tak: bardzo podoba nam się czyjś tatuaż, więc pytamy, gdzie został wykonany. Pytamy, czy nasz znajomy był zadowolony z wizyty w danym studio, czy odpowiadała mu obsługa i standard salonu. Następnie szukamy w sieci wskazanego salonu tatuażu, przeglądamy jego www i oceniamy, jakie robi na nas wrażenie. Najbardziej satysfakcjonuje nas możliwość przejrzenia wielu prac – najlepiej na Facebooku, Instagramie, a jeśli jeszcze do tego jest opcja obejrzenia filmików na YouTube, jest idealnie.

Internetowe recenzje

Inna opcja – bez wskazań znajomej osoby szukamy na własną rękę salonu tatoo w sieci. Oceniamy studio, jak opisaliśmy to powyżej, a do tego przyglądamy się recenzjom i polubieniom. W ten sposób studio staje się dla nas po prostu wiarygodne.

Zdajemy sobie sprawę, że mogą znaleźć się przeciwnicy naszych założeń, osoby, które powiedzą: przecież w naszym zasięgu może być super tatuażysta, który nie ma jednak swojej strony i profili w social media. To prawda, ale bądźmy szczerzy – mamy XXI wiek i w niektórych branżach inwestycja w swój internetowy wizerunek jest wręcz niezbędna lub jest ukłonem w kierunku potencjalnych klientów, umożliwia im wygodne dokonanie właściwego wyboru.

Lokalizacja i nasz zasięg

I na koniec jeszcze jedna wskazówka od nas. Tatuaż robimy sobie na zawsze, na całe życie, dlatego nie ograniczajmy lokalizacji. Jeśli blisko miejsca zamieszkania nie uda nam się znaleźć odpowiedniego salonu – szukajmy dalej, poszerzmy nasz zasięg. Szukajmy wszędzie tam, gdzie rzeczywiście możemy dotrzeć.

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (brak ocen)
Loading...