Artykuł sponsorowany

Jak działają hurtownie z odzieżą plus size?

Jak działają hurtownie z odzieżą plus size?

Znalezienie ubrań dla osób plus size to w Polsce trudne zadanie. Jeszcze większym wyzwaniem jest znalezienie strojów w większym rozmiarze, które są naprawdę modne. Rzadko można znaleźć dobre sklepy stacjonarne z rzeczami dla osób puszystych, a jeśli już istnieją, znikają one pomiędzy „sieciówkami”, które skupiają się wyłącznie na standardowych rozmiarach. Na szczęście istnieją hurtownie z odzieżą plus size. Jak one działają?

Co powinny oferować hurtownie z odzieżą plus size?

Hurtownie z odzieżą plus size powinny oferować ubrania na każdą porę roku. Konieczne jest też, aby nie były to produkty w jednej stylistyce. Powinny to być ubrania, które są eleganckie, szykowne i potrafią podkreślić atuty każdej sylwetki. Ważny jest również przedział rozmiarów – najlepiej od 2XL do 7XL i więcej. Rozmiary nie mogą być pozniżane, co niestety bardzo często zdarza się w tej branży. Przedstawiciele hurtowni z odzieżą plus size powinny bezustannie śledzić zmieniające się trendy. Dodatkowym ich atutem będzie oferowanie nie tylko ubrań w bardzo dużych rozmiarach, ale również tych nieco mniejszych, aby móc zainteresować większą liczbę klientów.

Jak działają hurtownie z odzieżą plus size?

Każda dobra hurtownia z odzieżą plus size zapewnia ofertę ubrań od różnych sprawdzonych marek. Niektóre prowadzą również własną produkcję. Oczywiście stroje nie są tu dostępne do zakupu w pojedynczych sztukach, jak w handlu detalicznym. Sprzedaż rozpoczyna się często od minimum 100 elementów – tłumaczy przedstawiciel hurtowni Mest Fashion. Najłatwiej zamawia się klientom produkty przez stronę internetową – to umożliwia szybsze, ale także częstsze zakupy.

Hurtownie, w przeciwieństwie do zwykłych sklepów z ubraniami, mają przejrzysty katalog i uporządkowaną ofertę. Zwykle istnieje możliwość dotarcia do informacji, skąd pochodzą konkretne modele, a także z jakiego materiału zostały wykonane. Hurtownie realizują zazwyczaj sprzedaż w oparciu o umowę B2B. Korzystają z nich mniejsze oraz większe przedsiębiorstwa, które prowadzą sprzedaż odzieży. Z obiegu wykluczony zostaje zatem klient indywidualny. Płatności są wykonywane z góry, a do każdego zamówienia konieczna jest faktura VAT, faktura pro lub rachunek. Pakowanie oraz wysyłka odbywają się niezwykle sprawnie i szybko. Dostawa jest zwyczajowo realizowana za pośrednictwem firm kurierskich, które swoim zasięgiem obejmują cały kraj.

Właściciele butików czy sklepów powinni inwestować w produkty z hurtowni nie tylko z ubraniami o standardowych rozmiarach, ale również w te, które mają w asortymencie odzież plus size. W ten sposób można nie tylko zbudować świadomość zmieniających się trendów, ale również wesprzeć lokalnych klientów i klientki o zróżnicowanej figurze.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.