Artykuł sponsorowany

Charakterystyka kubków 3D

Charakterystyka kubków 3D
Reklama większości z nas kojarzy się przede wszystkim z telewizją i pojawiającymi się na stronach www banerami. Nie wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, że funkcję reklamy pełnią także opakowania i etykiety produktów, po które sięgamy w sklepach i marketach. Agencje reklamowe prześcigają się w pomysłach, jak zainteresować klienta danym produktem. Co przyciąga wzrok najbardziej? Poruszające się obrazy! Przyjrzyjmy się kubkom 3D.

Kubek 3D – sposób na zainteresowanie klienta

Wyobraźmy sobie, że planujemy zorganizować przyjęcie urodzinowe dla naszego dziecka w ogrodzie i wybieramy się z nim do supermarketu, by skompletować potrzebną nam plastikową zastawę. To rozwiązanie znacznie wygodniejsze i bezpieczniejsze. Nie musimy się obawiać, że któreś z kilkuletnich gości stłucze szklankę czy talerzyk, a drobinki szkła trudno będzie pozbierać. Na półce mamy do wyboru kubki z klasycznym wydrukiem 2D i kubki 3D. Po które chętniej sięgnie nasze dziecko? Oczywiście po te drugie, ponieważ są bardziej interesujące. Kubki 3D charakteryzuje przede wszystkim to, że przyciągają wzrok, są ciekawsze. Jeśli na przykład prowadzimy cukiernię, w której klient może sobie usiąść i delektować się świeżym owocowym sokiem, ale też zabrać go ze sobą na wynos, kubek 3D również się sprawdzi. Jak to możliwe, skoro przed otrzymaniem zamówienia nie widzi kubka? Klient zapamięta takie opakowanie i jest większe prawdopodobieństwo, że wróci po kolejny pyszny sok . Jak dowiadujemy się od producenta opakowań PROFIX3D z Krakowa:
Po opakowania 3D sięgają firmy z różnych branż, ponieważ jest to forma reklamy, a dodatkowo rodzaj zabezpieczenia przed podróbkami.

Jak tworzony jest efekt 3D?

Do niedawna podstawowym tworzywem do produkcji opakowań trójwymiarowych był wyłącznie PET, termoplastyczny polimer, który stosowany jest na ogromną skalę do produkcji np. butelek do napojów bezalkoholowych. Na tym materiale najczęściej techniką offsetową były drukowane trójwymiarowe projekty. To szeroko znane rozwiązanie, od którego powoli odchodzimy. Jest bowiem jeszcze jedna metoda tworzenia efektu 3D. Podstawowym materiałem do produkcji jest polipropylen PP, tworzywo termoplastyczne najczęściej używane w produkcji opakowań etykietowanych. To metoda aż czterokrotnie tańsza niż dotychczasowo wykorzystywane metody uzyskiwania obrazu 3D. Co więcej, wykorzystując polipropylen PP, uzyskujemy produkty jednorodne, które nadają się do pełnego recyklingu. Kubki 3D to nie jedyne produkty, które możemy znaleźć. To również na przykład różnego rodzaju pudełka (jak lunch box), artykuły szkolne, czy zabawki.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.