Artykuł sponsorowany

Dlaczego warto zapisać dziecko do przedszkola prywatnego?

Dlaczego warto zapisać dziecko do przedszkola prywatnego?
Prywatne przedszkola mają zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników. Rodzice często mają dylemat: czy warto posłać swoje dziecko do przedszkola prywatnego? Być może mama chce po urlopie wrócić do pracy, babcia nie nadąża z opieką nad ruchliwym wnukiem, dziecko nie dostało się do publicznej placówki, a rodzice nie mają czasu na organizację zabaw lub uczyć malucha języka angielskiego. W takiej sytuacji warto zorientować się, które prywatne przedszkola są w stanie spełnić stawiane im wymagania.

Zalety przedszkoli prywatnych

Placówki tego typu są coraz lepiej przystosowane do nauki młodego człowieka, dla którego uczęszczanie do przedszkola jest bardzo dużą zmianą w życiu. Na szczęście, wybierając przedszkole prywatne, ma on bardzo dobrą okazję odnalezienia się w nowym środowisku dzięki dostępowi do mnóstwa gier i zabawek, codziennej zabawie ze swoimi rówieśnikami oraz kontaktowi z doświadczonymi opiekunkami. Kadra nauczycielska jest bowiem złożona z wysoko wykwalifikowanych osób, które swoją pracę wykonują z wielką przyjemnością i cechują się odpowiednim i ciepłym podejściem do dzieci. Grupy uczniów w przedszkolach prywatnych są zazwyczaj mniejsze niż w publicznych, co również sprzyja efektywnej nauce. Same budynki są położone w bezpiecznych miejscach i dostosowane do nauki najmłodszych dzięki odpowiedniemu wyposażeniu sal, gdzie dzieci znajdą wszelkie materiały służące do realizacji celów edukacyjnych oraz dużo ciekawych zabawek uprzyjemniających wolny czas.

Ciekawa oferta zajęć dodatkowych

W przedszkolach prywatnych występuje także różnorodna oferta zajęć dodatkowych, takich jak: języki obce, zajęcia wokalne, rytmika, nauka gry na instrumentach, karate, zajęcia z piłkami, nauka pływania oraz tańce. Dzieci mogą również uczestniczyć w spotkaniach kół zainteresowań, np. teatralnych, plastycznych, matematycznych czy przyrodniczych. Poza tym często organizowane są wspólne wyjścia, wycieczki oraz zabawy integracyjne – wymienia mgr Helena Grzywacz, która jest założycielem, właścicielem i dyrektorem Niepublicznego Przedszkola Językowo-Muzycznego „Promyk” w Szczecinie, posiadającego placówki aż w czterech lokalizacjach – zarówno na Prawobrzeżu, jak i na Lewobrzeżu Szczecina.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.