Artykuł sponsorowany

Korzyści ze stosowania reklamy świetlnej

Korzyści ze stosowania reklamy świetlnej
Powiedzenie, że reklama jest dźwignią handlu zna chyba każdy, nie tylko przedsiębiorcy. Trudno się z nim nie zgodzić – w końcu to właśnie dzięki informowaniu potencjalnych klientów o produkcie i zachwalaniu go, możliwa jest sprzedaż. Firmy mają do dyspozycji bardzo wiele form reklamy, jedną z nich jest reklama świetlna. Dlaczego warto z niej korzystać?

Czym jest reklama świetlna?

Reklamą świetlną nazywa się wszelkie formy reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, która eksponowana jest w dużej mierze przez zastosowanie źródła światła elektrycznego, np. diod LED czy świetlówek. Do najbardziej rozpoznawalnych rodzajów reklamy świetlnej należą neony – poza nimi wyróżnia się również podświetlane kasetony, tablice, litery, wyświetlacze elektroniczne. W wytwarzaniem wysokiej jakości reklam świetlnych specjalizuje się Pracownia Reklamy Wizualnej K.O.T.

Dlaczego warto wybrać reklamę świetlną?

Istnieje wiele powodów, dla których warto zainwestować w reklamę świetlną, która będzie zdobić elewację siedziby naszej firmy. Pierwszym i najważniejszym z nich jest wzbudzenie zainteresowania potencjalnych klientów. Jasny kaseton z nazwą i logo firmy automatycznie przyciąga uwagę osób, które znajdą się w jego pobliżu, informuje o rodzaju świadczonych w tym miejscu usług. A to przekłada się w dużej mierze na przychód. W przeciwieństwie do innych rodzajów reklam, reklama świetlna pełni swoją funkcję przez cały czas – nawet po zmroku i przy złej pogodzie, jest doskonale widoczna nawet w słabych warunkach i z daleka.

Wyróżnienie firmy

Reklama świetlna nie jest często stosowana przez przedsiębiorców  – większość z nich stawia na statyczne reklamy, takie jak szyldy, czy zwykłe litery z tworzyw sztucznych. W tym właśnie tkwi istotna przewaga reklamy świetlnej, nad innymi – wyróżnia się ona w tłumie, a tym samym wyróżnia firmę, którą reklamuje

Poprawa estetyki lokalu

Wielu klientów podejmuje decyzję o skorzystaniu bądź nieskorzystaniu z usług danej firmy bazując na tym, jak prezentuje się jej siedziba. Przykładowo klient pragnący skorzystać z usług zakładu jubilerskiego, oczekuje że lokal należący do firmy tego typu będzie prezentował się elegancko i estetycznie. W związku z tym mając do wyboru dwie takie firmy, prawdopodobnie wybierze właśnie ten, który uzna za – krótko mówiąc – przyjemniejszy dla oka, tak z zewnątrz, jak i w środku. Z tego powodu warto zadbać o to, żeby logo naszej firmy również było miłe dla oka i estetyczne. Reklama świetlna świetnie się w tej kwestii sprawdza.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.