Artykuł sponsorowany

Tanie kosmetyki

Tanie kosmetyki
Kiedy wybieramy kosmetyki do makijażu, kierujemy się różnymi kryteriami. Przede wszystkim zależy nam na tym, aby produkt spełniał nasze oczekiwania. Podkład ma idealnie pasować do naszej cery, tusz wydłużać i pogrubiać rzęsy, a kolorowe kosmetyki do ust mają nadawać ustom konkretny kolor. A co dalej? Dla niektórych z nas liczą się wyłącznie znane marki, ale nie ukrywajmy, dla większości także cena. O ile perfumy za kilkaset złotych rzeczywiście są warte swojej ceny (choć i to stwierdzenie ma przeciwniczki, bo co z tego, że zapach utrzyma się nawet przez tydzień, skoro i tak nie chodzimy tyle czasu w jednej bluzce), to z kolorowymi kosmetykami jest nieco inaczej. Na blogach prowadzonych przez makijażystki i amatorki make up'u możemy spotkać się z rozbieżnymi informacjami. Na jednym blogu przeczytamy, że szminka, która kosztowała 200 zł to kosmetyczny ideał, a na innym, że za dziesięć razy mniej można kupić produkt tej samej jakości, tyle że mniej ekskluzywnej marki. Jak to więc jest naprawdę z tanimi kosmetykami? Omówimy na przykładzie trzech marek, po które chętnie sięgamy.

Tanie kosmetyki do ust

Gdy wybieramy kosmetyki do makijażu ust, zależy nam nie tylko na kolorze. Oczekujemy, że pomadka będzie miała wygodną dla nas formę (np. wolimy pomadki w płynie od pomadek w kredce), długo utrzyma się na naszych ustach i dodatkowo będzie je pielęgnować. Pierwszym przykładem niech będzie Longstay Liquid Matte Lipstick od Golden Rose – intensywnie matowa pomadka w płynie. Co możemy o niej przeczytać? Zastyga na naszych ustach już w kilka chwil po aplikacji i tworzy na nich jedwabisty film, który jest trwały i nie rozmazuje się. Dzięki temu, że jest wzbogacona w zmiękczającą witaminę E oraz olej z awokado, nie powoduje przesuszania, a dodatkowo pielęgnuje nasze usta. Możemy ją szybko usunąć przy pomocy dwufazowego płynu do demakijażu. Cena takiej pomadki to mniej niż 20 zł. Czy możemy oczekiwać od pomadki czegoś więcej? - Naszym zdaniem nie.

Tanie kosmetyki do makijażu twarzy

Obecnie w makijażu twarzy króluje moda na rozświetlacze. Zależy nam na tym, by cera wyglądała świeżo, a taki efekt właśnie zapewnia nam kosmetyk z tej kategorii. Przyjrzyjmy się rozświetlaczowi DELUXE GLOW marki CATRICE. To zestaw trzech pudrowych rozświetlaczy w trzech odcieniach. Mamy do wyboru odcień delikatny szampański, subtelny różowy oraz złocisty, który idealnie będzie pasował do opalonej skóry, ale nie tylko. Kosmetyk nadaje naszemu makijażowi świetliste wykończenie i promienny blask, dzięki delikatnym drobinkom, które subtelnie odbijają światło – mówi nam przedstawicielka sklepu internetowego Kosmetykomania.pl, która ma w swojej ofercie kosmetyki marki CATRICE, jak i dziesiątek innych. Kosmetyk wzbogacony jest o witaminę E, która pielęgnuje naszą cerę oraz olejek jojoba, który nie bez powodu jest ostatnio tak popularny. Cena kosmetyku to również mniej niż 20 zł. Czy płacąc dziesięć razy tyle za ekskluzywny produkt, osiągniemy coś więcej? - Pozostawimy to pytanie bez odpowiedzi, bo naszym zdaniem jest oczywista.

Tanie kosmetyki do makijażu oczu

Na koniec przyjrzyjmy się kosmetykom do makijażu oczu. Bardzo chętnie sięgamy po paletki cieni, ponieważ są dla nas wygodne – nie musimy przeszukiwać kosmetyczki, by znaleźć odcień, na który danego dnia mamy ochotę. Przyjrzyjmy się palecie cieni ESSENCE all about w kolorach nude, które nie wychodzą z mody. Znajdziemy w niej odcienie jasne, które idealnie będą pasowały do makijażu na co dzień, jak i odcienie ciemne, doskonałe na wieczorne wyjście ze znajomymi, randkę w restauracji, czy po prostu, kiedy mamy ochotę mocniej podkreślić nasze oczy. Do wyboru mamy cienie matowe, połyskujące i metaliczne. Cienie są łatwe w aplikacji i dobrze napigmentowane – nie musimy nakładać kilku warstw, by osiągnąć oczekiwany efekt. Paletka jest estetyczna i poręczna, to po prostu kompaktowy zestaw cieni, za który również zapłacimy mniej niż 20 zł. Na podsumowanie: tanie kosmetyki do makijażu mogą mieć taką samą jakość, jak te, za które zapłacimy dziesięć razy więcej. Zasada jest jedna: należy sięgać po znane marki i nie warto kupować produktów w sklepach typu „wszystko po pięć złotych”, tylko w drogeriach i internetowych sklepach z szeroką ofertą kosmetyków. Czy nie warto kupić palety cieni za 20 zł, zamiast za 200, a zaoszczędzone pieniądze wydać na nowe buty? - Naszym zdaniem warto i to zdecydowanie.  

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.