Artykuł sponsorowany

Zalety mobilnych stoisk targowych

Zalety mobilnych stoisk targowych
Od jakiegoś czasu oferta marketingu wystawienniczego jest bardzo szeroka. Dużą popularnością się przede wszystkim mobilne stoiska targowe, które są proste w montażu, a ich wielkość i układ pozwalają na dopasowanie do charakteru danej imprezy czy aktualnych potrzeb. Dodatkowym ich atutem są niewielkie gabaryty po złożeniu i stosunkowo niska waga, co pozwala na ich łatwy transport z miejsca na miejsce.

Szybkość montażu

Zakup mobilnego stoiska targowego jest bardzo dobrym rozwiązaniem, ponieważ cała ekspozycja może być rozłożona szybko i bezproblemowo przez sam personel, który prezentuje wystawcę – nie muszą być to wykwalifikowani montażyści ani „złote rączki”. Cały proces nie zajmuje więcej niż kilkanaście minut. Podstawową formą takiej zabudowy są oczywiście ścianki wystawiennicze, proste lub łukowe, z wymiennymi planszami graficznymi. Poza tym doskonałym uzupełnieniem takiego stoiska mogą być także mostki z podświetleniem, trybunki, rolety, słupy pasażowe czy półki na ulotki. Niektóre mobilne stoiska targowe wykonywane są na specjalne zamówienie, a inne można zakupić praktycznie gotowe w firmach zajmujących się profesjonalnym marketingiem wystawienniczym (stoiska degustacyjne czy wysepki promocyjne). Są to na ogół systemy, które bardzo szybko można złożyć i spakować w poręcznej torbie transportowej. Do tego typu systemów zalicza się trybunki, banery czy roll-upy, które mają szerokie grono zwolenników. Kształty stoisk mobilnych bywają dość mocno zróżnicowane, w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Duży wybór stoisk oferuje przykładowo firma Art-co, specjalizująca się w ich projektowaniu.

Najpopularniejsze kształty stoisk targowych

Obecnie bardzo dużą popularnością cieszą się przede wszystkim mobilne stoiska targowe o kształcie owalnym. Posiadają one bardzo często tzw. górny toper. Ciekawym zabiegiem jest umieszczenie na nich grafiki, która kojarzy się z daną firmą czy po prostu jej logotypu. Okazuje się bowiem, że najprostsze rozwiązania są zawsze najlepsze. Bardzo skomplikowane i zaawansowane systemy wystawiennicze gubią niekiedy przekaz skierowany do klienta i go odstraszają, zamiast przyciągać. Ogromną zaletą mobilnych stoisk targowych jest możliwość wymiany wydruku. Dzięki temu jedno stoisko posłużyć może przez wiele lat, transportowane z miejsca na miejsce, przy założeniu, że wymieniana regularnie będzie jedynie grafika. Ponadto często poszczególne jego elementy można ze sobą łączyć i zestawiać, aby całość prezentowała się naprawdę atrakcyjnie. Klienci lubią takie niestandardowe rozwiązania.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.