Zastosowanie żarówek komercyjnych LED
Gdzie sprawdzają się żarówki LED?
Żarówki LED doskonale sprawdzają się w sklepach wielkoformatowych, ponieważ zużywają niewiele prądu. Wynika to ze sposobu, w jaki diody LEDowe wykorzystują energię elektryczną. Dla przykładu, źródła metalohalogenowe wykorzystują w efektywny sposób około 50% pobieranego prądu. Tymczasem i tak trzeba za niego płacić. Nie wykorzystany prąd jest oddawany jako ciepło, co dodatkowo wpływa na funkcjonowanie innych urządzeń w danym obiekcie np. klimatyzatorów, obciążając je. Dla porównania, technologia LED wykazuje wysoką efektywność przy zamianie energii na światło. Przekłada się to na realne oszczędności. Wysokiej jakości komercyjne żarówki LED świecą nawet przez 50 tysięcy godzin. Klasyczna żarówka średnio świeci z kolei jedynie 1 tysiąc godzin. Właściciele sklepów i innych obiektów komercyjnych zdają sobie doskonale sprawę z tego, że żadna inna technologia nie zagwarantuje tak dużej żywotności, jak technologia LEDowa. Warto przy tym pamiętać, że długi czas pracy to także dodatkowe zyski. Wówczas nie trzeba bowiem zbyt często dokonywać napraw czy wymiany instalacji oświetleniowej w budynku. Dlatego też, jeśli zależy nam na poważnych oszczędnościach, powinniśmy zapoznać się z ofertą takich firm, jak MT LED.Dlaczego żarówki LED są tak popularne?
Na tym jednak nie koniec. Komercyjne żarówki LED są stosowane coraz częściej z uwagi na to, że diody elektroluminescencyjne gwarantują stabilność parametrów światła. Zawsze posiada ono taką samą barwę i natężenie. Dodatkowo lampy białe posiadają wysoki współczynnik oddawania barw otoczenia. Generowane przez nie światło jest niemal takie samo jak naturalne światło słoneczne. Dlatego też żarówki LED stosuje się w wielu sklepach, przede wszystkim w sklepach odzieżowych, gdzie duże znaczenie ma wierne oddawanie rzeczywistej kolorystyki tkanin. Co ciekawe, oświetlenie LED wpływa także na zachowanie klientów. Właściciele marketów czy galerii handlowych wiedzą o tym, że światło pomaga w podejmowaniu decyzji zakupowych. Oświetlenie białe wpływa np. na poprawę nastroju u ludzi. Podkreśla też atuty sprzedawanych produktów. Duże znaczenie ma także natężenie światła.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana