Artykuł sponsorowany

Zastosowanie żarówek komercyjnych LED

Zastosowanie żarówek komercyjnych LED
Nowoczesne  żarówki LED są przyszłością oświetlenia komercyjnego. Technologia oświetlenia diodowego nadaje się bowiem idealnie do oświetlania różnego rodzaju obiektów handlowych. Powodów jest co najmniej kilka. Przede wszystkim żarówki LEDowe są ekologiczne i energooszczędne. Dlaczego jeszcze warto stosować oświetlenie LED w obiektach komercyjnych?

Gdzie sprawdzają się żarówki LED?

Żarówki LED doskonale sprawdzają się w sklepach wielkoformatowych, ponieważ zużywają niewiele prądu. Wynika to ze sposobu, w jaki diody LEDowe wykorzystują energię elektryczną. Dla przykładu, źródła metalohalogenowe wykorzystują w efektywny sposób około 50% pobieranego prądu. Tymczasem i tak trzeba za niego płacić. Nie wykorzystany prąd jest oddawany jako ciepło, co dodatkowo wpływa na funkcjonowanie innych urządzeń w danym obiekcie np. klimatyzatorów, obciążając je. Dla porównania, technologia LED wykazuje wysoką efektywność przy zamianie energii na światło. Przekłada się to na realne oszczędności. Wysokiej jakości komercyjne żarówki LED świecą nawet przez 50 tysięcy godzin. Klasyczna żarówka średnio świeci z kolei jedynie 1 tysiąc godzin. Właściciele sklepów i innych obiektów komercyjnych zdają sobie doskonale sprawę z tego, że żadna inna technologia nie zagwarantuje tak dużej żywotności, jak technologia LEDowa. Warto przy tym pamiętać, że długi czas pracy to także dodatkowe zyski. Wówczas nie trzeba bowiem zbyt często dokonywać napraw czy wymiany instalacji oświetleniowej w  budynku. Dlatego też, jeśli zależy nam na poważnych oszczędnościach, powinniśmy zapoznać się z ofertą takich firm, jak MT LED.

Dlaczego żarówki LED są tak popularne?

Na tym jednak nie koniec. Komercyjne żarówki LED są stosowane coraz częściej z uwagi na to, że diody elektroluminescencyjne gwarantują stabilność parametrów światła. Zawsze posiada ono taką samą barwę i natężenie. Dodatkowo lampy białe posiadają wysoki współczynnik oddawania barw otoczenia. Generowane  przez nie światło jest niemal takie samo jak naturalne światło słoneczne. Dlatego też żarówki LED stosuje się w wielu sklepach, przede wszystkim w sklepach odzieżowych, gdzie duże znaczenie ma wierne oddawanie rzeczywistej kolorystyki tkanin. Co ciekawe, oświetlenie LED wpływa także na zachowanie klientów. Właściciele marketów czy galerii handlowych wiedzą o tym, że światło pomaga w podejmowaniu decyzji zakupowych. Oświetlenie białe wpływa np. na poprawę nastroju u ludzi. Podkreśla też atuty sprzedawanych produktów. Duże znaczenie ma także natężenie światła.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.