Artykuł sponsorowany

Czym powinny charakteryzować się sukienki biznesowe?

Czym powinny charakteryzować się sukienki biznesowe?
Sukienki biznesowe muszą idealnie wpisywać się w firmowy dress code, powinny eksponować pewność siebie i otwartość na nowe wyzwania, a przy tym nienachalnie zwracać na siebie uwagę. Warto zadbać o ubiór, gdyż jak pokazują badania, mamy tylko 7 sekund, aby zrobić na kimś dobre, pierwsze wrażenie.

Sukienka do pracy, czyli czym charakteryzuje się sukienka biznesowa? 

Należy podkreślić, że dress code w pracy zależy od branży. Inaczej ubierze się pracownica kancelarii, a co innego założy na siebie kobieta pracująca w agencji reklamowej. Jednak niezależnie od miejsca pracy ważne jest to, by ubiór biznesowy wyrażał kompetencje, zdecydowanie oraz to, że praca jest dla tej osoby ważna, dlatego doskonale wie, jak zrobić dobre pierwsze wrażenie.  Sukienka do pracy powinna wpisywać się w dress code:
  • formalny – sukienka jest najczęściej czarno-biała i towarzyszy jej dobrze dobrana, uniwersalna marynarka – najczęściej w kancelariach, instytucjach finansowych itp.,
  • biznesowy – sukienka o klasycznym kolorze i fasonie, której może towarzyszyć np. kardigan – najczęściej w środowiskach akademickich, korporacjach itp.,
  • swobodny – sukienka o dowolnym fasonie, jednak mieszcząca się w standardach „klasycznych” i mająca kolor inny niż formalny, ale nie krzykliwy (może mieć wzory) – najczęściej w korporacjach, bez oficjalnych spotkań,
  • swobodny-kreatywny – sukienka o dowolnym fasonie, jednak nieodkrywająca ramion, pleców oraz górnych partii ud, jak np. przy sukience mini; może mieć krzykliwe kolory i wzory – najczęściej w mediach, agencjach kreatywnych itp.
Ważne, aby sukienki biznesowe miały odpowiednią długość i dopasowany krój. Przed wyborem warto zastanowić się, czy z pewnością ten fason jest najlepszy dla typu figury, jaką posiadasz. Należy podkreślić, że nie ma nic gorszego niż źle dopasowana sukienka biznesowa, która podkreśli mankamenty i negatywnie wpłynie na pierwsze wrażenie. Z kolei zastanawiając się nad odpowiednią długością, to zaleca się, aby sukienka biznesowa miała długość do kolana bądź lekko przed lub za kolana.

Sukienki biznesowe – jaki materiał wybrać?

Aby sukienka biznesowa była odpowiednia, ważny jest nie tylko jej fason i kolor, ale również materiał, z jakiego została wykonana. Sukienki do pracy najczęściej szyte są z dobrej jakości bawełny, wiskozy lub poliestru. Istotnym jest, aby materiał był nieprześwitujący oraz przyjemny w dotyku. Wtedy kobieta ma pewność, że podczas spotkania biznesowego czy konferencji będzie czuła się komfortowo – podkreśla specjalista marki Metafora z Krakowa.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.